۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی
ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترتی
ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترتی
هر روز میلیونها نفر به اینترنت مراجعه میکنند. بر این اساس اینترنت بهترین محل برای قرار دادن پیامهای تبلیغاتی و کسب بهترین...
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی
مدیریت کانالهای توزیع (Distribution Channel)
مدیریت کانالهای توزیع (Distribution Channel)
یکی از مهمترین چالشهای مدیران بازاریابی و تولیدکنندگان، انتقال کالاهای تولیدی خود به بازارهای هدف...
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
دکتر امیر بختایی
قیمت گذاری (Pricing)
قیمت گذاری (Pricing)
تمامی سازمانها و شرکتها، برای کالاها و خدماتی که عرضه میدارند قیمتی تعیین میکنند. این قیمت ممکن است در قالب مفاهیم گوناگون مانند شهریه، آبونمان،...
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی
ممیزی بازاریابی (Marketing Audit)
ممیزی بازاریابی (Marketing Audit)
جهان امروز حکم دهکدهای را یافته، که سفره بازار یکپارچهاش در سرتاسر قارهها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای...
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی
مدیریت فروش (Sale Management)
مدیریت فروش (Sale Management)
هدف تمام شرکتهای انتفاعی، افزایش فروش سودآور از طریق ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلندمدت است. مدیریت فروش...
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی
بخش بندی بازار (Market Segmentation)
بخش بندی بازار (Market Segmentation)
بخش بندی بازار، فرایندی است که بر اساس آن یک بازار به زیربخشهای متمایزی از مشتریانی که نیازها و مشخصاتشان یکسان...
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی
مدیریت بر نام تجاری (Brand Management)
مدیریت بر نام تجاری (Brand Management)
شاید بتوان گفت که بارزترین مهارت حرفه ای بازاریابان قابلیت و توانایی آنها در ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام...
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
از نظر تاریخی، تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر، رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روشهای...
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی
طرح و برنامه تبلیغات (Advertising Plan)
طرح و برنامه تبلیغات (Advertising Plan)
یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز...
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی
طرح بازاریابی (Marketing Plan)
طرح بازاریابی (Marketing Plan)
شروع فعالیتهای تولیدی و سرمایهگذاری همیشه با مطالعه و برنامهریزی علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از شروع عملیات تولید،...