گفتگو با خبرگزاری بانکداری الکترونیکی
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی گفتگو با خبرگزاری بانکداری الکترونیکی  متن گفتگوی کوتاه صورت گرفته خبرگزاری بانکداری الکترونیکی با بنده (امیر بختایی) در خصوص شرایط تبلیغاتی بانکهای...
گفتگو با روزنامه فرصت امروز در خصوص کمپین یلدای بدون اینترنت
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی گفتگو با روزنامه فرصت امروز در خصوص کمپین یلدای بدون اینترنت  برای آگهی‌های این کمپین پیامی با شعار «شب یلدا به جای پرسیدن رمز مودم، احوال همدیگر...
شروع برنامه رادیویی پایش
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی شروع برنامه رادیویی پایش  پس از ماهها تلاش و انجام هماهنگی های لازم، پخش برنامه رادیویی پایش آغاز شد. در این برنامه که با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی...
دوره اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی دوره اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار  دوره آموزشی اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار در سازمان مدیریت صنعتیدوره جدید اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار در...
بازاریابی از طریق پست الکترونیکی
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی بازاریابی از طریق پست الکترونیکی  بازاریابی از طریق پست الکترونیکییکی از روشهای نوین و اثربخش بازاریابی، بازاریابی از طریق پست الکترونیکی است. در...
چالشهای برند آفرینی در ایران
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی چالشهای برند آفرینی در ایران  چالشهای برند آفرینی در ایرانچند سالی است که با برگزاری کنفرانسها، سمینارها و دوره های آموزشی در خصوص برند و نیز انتشار...
هفت قانون طلایی در مذاکره فروش
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی هفت قانون طلایی در مذاکره فروش  فروش فعالیتی است بسیار پیچیده، ظریف و دشوار. در کسب و کار های امروزی به دنبال افزایش تعداد تولیدکنندگان و گسترش تنوع...
تبلیغات هم به جنگ آلودگی هوا می‌رود
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی تبلیغات هم به جنگ آلودگی هوا می‌رود  تبلیغات هم به جنگ آلودگی هوا می‌رودهوای شهرهای بزرگ کشورمان گاهی آنقدر آلوده می‌شود که شهروندان این شهرها دیگر...
تبلیغات در خدمت حذف رفتارهای ناهنجار شهری
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی تبلیغات در خدمت حذف رفتارهای ناهنجار شهری  متن گزارش «فرصت امروز» از تبلیغات فرهنگی سطح شهر تهران در گفتگو با امیر بختاییتبلیغات در خدمت حذف رفتارهای...
نگاهی به استراتژی تبلیغاتی فیلم «بارکد» موج‌‌ سواری تبلیغاتی روی صدای خواننده فیلم
۱۵ مرداد ۱۴۰۰
امیر بختایی نگاهی به استراتژی تبلیغاتی فیلم «بارکد» موج‌‌ سواری تبلیغاتی روی صدای خواننده فیلم  با اینکه هنوز به زمان اکران فیلم «بارکد» مدتی باقی مانده ولی...
۱ ۲ ۳