فیلم آموزشی: پارادایمهای بازاریابی
اصول و تکنیکهای بازاریابی چه زمانی به کار مدیران و کارشناسان شرکتها خواهد آمد؟ ضرورت استفاده از علم بازاریابی چه زمانی افزایش می یابد؟ علم بازاریابی به چه سوالاتی پاسخ می دهد؟
اصول و تکنیکهای بازاریابی چه زمانی به کار مدیران و کارشناسان شرکتها خواهد آمد؟ ضرورت استفاده از علم بازاریابی چه زمانی افزایش می یابد؟ علم بازاریابی به چه سوالاتی پاسخ می دهد؟
آنچه در این ویدوی آموزشی مطرح می شود
دو اقدام اصلی در فرایند بازاریابی / دو خروجی مهم فرایند بازاریابی / تفاوت مفهوم نیاز و خواست در بازاریابی
دو مفهوم بنیادی در علم بازاریابی و فروش، نیاز (Need) و خواست (Request) هستند. اهمیت درک تفاوت بین این دو مفهوم بسیار بالاست. و باتوجه به این مهم است که بازاریابان می توانند تصمیمات استراتژیک خود را به بهترین شکل اتخاذ کنند. در این فیلم آموزشی تفاوت نیاز و خواست به اختصار و با ذکر مثال بیان شده است.
رقبای اصلی شما چه شرکتهایی هستند؟ محدوده رقابت چگونه تعریف می شود؟