دوره اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار

دوره اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار

دوره آموزشی اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار در سازمان مدیریت صنعتی

دوره جدید اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار در مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود. این دوره آموزشی 30 ساعت به طول خواهد انجامید و زمان تشكیل كلاسها، روزهای سه شنبه از ساعت 14 الی 19 است. به افرادی كه موفق به گذراندن این دوره شوند گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.

 

نام دوره: اصول بازاریابی و مدیریت بر بازار

 محتوای دوره

  • مفاهیم كلیدی در بازاریابی
  • آشنایی با انواع محصولات و خصوصیات آنها
  • کسب اطلاعات بازار
  • بخش‌بندی بازار
  • انتخاب بازار هدف
  • جایگاه سازی در بازار
  • آمیزه بازاریابی
    • طراحی محصول
    • قیمت گذاری
    • توزیع
    • ترفیع و ترویج

 

روش برگزاری دوره: به صورت كارگاهی و با مشاركت فعال فراگیران همراه با طرح مثالهای واقعی از شركتهای ایرانی و بین المللی

 

مدرس دوره: امیر بختائی

 

مدت دوره:  30 ساعت (6 جلسه 5 ساعته)

 

 تاریخ شروع دوره: 1396/05/16

 

روز و ساعت تشکیل کلاس: دو شنبه ها از ساعت 14 الی 19

 

 پیشنیاز دوره: داشتن لیسانس

 

محل ثبت نام: تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان آموزش، دفتر دوره‌های تخصصی و کاربردی

 

 

جهت مشاوره و اطلاع از ظرفیت كلاس با شماره 22043005 داخلی 351 و 381 و يا شماره مستقيم  22041082 تماس حاصل فرمایید.

 

 

فایل ها