دوره مهندسی فروش و فروشهای حضوری

دوره مهندسی فروش و فروشهای حضوری

هفتاد و ششمین دوره آموزشی مهندسی فروش و فروش های حضوری در سازمان مدیریت صنعتی

دوره جدید مهندسی فروش و فروش های حضوری در مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود. این دوره آموزشی 35 ساعت به طول خواهد انجامید و زمان تشكیل كلاسها، روزهای شنبه از ساعت 14 الی 19 است. به افرادی كه موفق به گذراندن این دوره شوند گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.

 

بخشی از دیدگاه های دانشجویان دوره های گذشته

  • - دوره مهندسی فروش از نقطه نظر كاربردی بودن مفاهیم فروش و تا حدی بازاریابی بسیار موفق بوده و بكار بردن مثالهای ملموس و روزمره كه بسیاری از افراد در زندگی با آن برخورد داشته اند، استفاده از فیلم های آموزشی جذاب، استفاده از تجارب شركت كنندگان و همچنین ارائه های گروهی و مطالعات موردی همه و همه در نهادینه شدن مطالب و مفاهیم در ذهن شركت كنندگان دوره موفق عمل كردند.

  • - من اولین بار بود كه در این دوره ها شركت می كردم. برایم جالب بود كه اینجا با دانشگاه واقعا از زمین تا آسمان فرق دارد.

  • - یكی از شاخص ترین ویژگیهای كلاس، تشویق كلاس به كارهای گروهی و تیمی بوده كه با تمرین عملی مباحث قابل فهم تر شده بود.

  • - صادقانه عارضم كه برخلاف كلاسهای آموزشی كه اكثرا كسالت آور بوده و در آنها زمان به سختی می گذرد، این كلاس به جرات جزء بهترین كلاسهای بوده كه تا كنون گذرانده ام.

  • - خوبی این دوره این بود كه چون آزمون نداشت و اجبار نبود روی یادگیری و انگیزه نقش زیادی داشت.

  • - بهترین بخش این دوره، مثالهایی بود كه عنوان می شد. چون كتابهای زیادی وجود دارد كه می شود از آن طریق به اطلاعاتی تئوری دست یافت ولی حضور در كلاس استادی باتجربه و مسلط و پرداختن به همه امور فروش به شخصه برای من خیلی خوشایند بود.

  • - این دوره و مباحث ارائه شده در آن برای من جالب بود و مخصوصا با پیشرفت جلسات و بحثها این دوره برای من جالبتر از شروع دوره شد.

  • - این دوره واقعا عالی بود  و من حتی در كار و كاسبی هم دارم از مطالب كلاس استفاده می كنم.

  • - ...

 

 

نام دوره: مهندسی فروش و فروش های حضوری

 محتوای دوره

  • - مفاهیم كلیدی بازاریابی و فروش
  • - خصوصیات فروشندگان حرفه‌ای
  • - بررسی اهمیت مهندسی فروش و جا یگاه آن در سازمان
  • - ابزارهای كلیدی مدیریت فروش
  • - آشنایی با انواع مشتری و الگوی تصمیم گیری فردی و سازمانی
  • - فرایند فروش ساخت‌یافته (روشی موثر و مدرن در پیشبرد امور فروش)
  • - اصول و قواعد مذاكره فروش و تكنیهای مربوطه
  • - بایدها و نبایدهای جلسات حضوری فروش
  • - تكنیكهای پاسخگویی به ایرادات مشتری
  • - مدیریت مشتریان شاكی و ناراضی

 

روش برگزاری دوره: به صورت كارگاهی و با مشاركت فعال فراگیران همراه با طرح مثالهای واقعی از شركتهای ایرانی و بین المللی و نمایش فیلم های آموزشی

 

مدرس دوره: امیر بختائی

 

مدت دوره:  35 ساعت (7 جلسه 5 ساعته)

 

 تاریخ شروع دوره: 1396/07/15

 

روز و ساعت تشکیل کلاس: شنبه ها از ساعت 14 الی 19

 

 پیشنیاز دوره: داشتن لیسانس

 

مخاطبان دوره

  • مدیران بازاریابی و فروش سازمانها و بنگاه‌های تجاری

  • سرپرستان فروش

  • فروشندگان و علاقمندان حوزه فروش و بازاریابی

 

محل ثبت نام: تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان آموزش، دفتر دوره‌های تخصصی و کاربردی

 

جهت مشاوره و اطلاع از ظرفیت كلاس با شماره 22043005 داخلی 351 و 381 و يا شماره مستقيم  22041082 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

فایل ها