درباره من

سوابق ;كاری

سازمان مدیریت صنعتی

  • - مشاور مدیریت در سازمان مدیریت صنعتی
  • - رئیس اداره توزیع و فروش سازمان مدیریت صنعتی
  • - مدرس و عضو كانون دانشگران سازمان مدیریت صنعتی
  • - عضو شورای علمی دوره های كوتاه مدت سازمان مدیریت صنعتی
  • - طراح و مدیر علمی دوره مدیریت بازرگانی (در سطح مقدماتی و پیشرفته) در سازمان مدیریت صنعتی

 

سازمان مدیریت فرا

  • - مسئول بازاریابی نشریه گزیده مدیریت
  • - كارشناس آموزش دوره های مدیریتی

 

و ...

سوابق تحصیلی

  • - فارغ التحصیل دوره عالی مشاوره مدیریت (سازمان مدیریت صنعتی)
  • - كارشناس ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی (دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات)
  • - كارشناس مدیریت بازرگانی (دانشگاه شهید بهشتی)
  • - دانش آموخته دوره نگرش اقتصادی - اجتماعی به مدیریت (موسسه ISEOR فرانسه با همكاری دانشگاه- لیون فرانسه)
  • - دانش آموخته دوره تربیت مدرسان مدیریت تكنولوژی (سازمان بین المللی Unido)
  • - دانش آموخته دوره مدیریت استراتژیك پروژه (سازمان مدیریت صنعتی با همكاری موسسه CAIT كانادا)
  • - دانش آموخته دوره قیمت گذاری در كلاس جهانی (موسسه بین المللی Pricing Solution)
  • - دانش آموخته دوره آموزشی جایزه كیفیت برای مروجین (سازمان بهره وری آسیا APO در بانكوك)
  • - دانش آموخته دوره آموزشی مذاکرات بین المللی (سازمان مدیریت صنعتی با همکاری شرکت Frost and Sullivan)
  • - و ...

 

عضویتها

- عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران

- عضو كمیته داوری سومین كنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی

- عضو كمیته علمی چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران

- عضو كمیته علمی اولین كنفرانس برندهای تند مصرف

- عضو كمیته علمی كنفرانس IMBC

- عضو كمیته علمی كنفرانس فناوریهای برندسازی

- عضو كمیته علمی اولین همایش بازاریابی و برندسازی در صنعت دارو و سلامت

- عضو كمیته علمی چهارمین كنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانكی

- عضو كمیته علمی همایش برندهای صنعتی

- عضو كمیته داوری نخستین جشنواره ملی تبلیغات

- عضو كمیته صنعت دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)

- عضو كمیته داوری دومین جشنواره ملی تبلیغات

- و ...

سخنرانی در كنفرانسها وهمایشها

  • - سومین كنفرانس بین المللی مدیریت (مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهكارها) {تهران، سالن اجلاس سران}
  • - دومین كنفرانس بین‌المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات (مقاله مدل كسب و كار الكترونیك برای بازار مشاوره مدیریت ایران) {تهران، هتل المپیك}
  • - اولین كنفرانس ملی مدیریت صنعتی (كارگاه روشهای افزایش فروش با رویكرد تبلیغات) {تهران، آمفی تئاتر روزنامه اطلاعات}
  • - اولین كنفرانس تخصصی شیوه های نوین تبلیغات و بازاریابی (كارگاه چالشهای تبلیغات اینترنتی در ایران) {تهران، سالن همایشهای رازی}
  • - اولین گردهمایی سراسری مدیران كشور: بازانگاری مدیریت (مقاله استراتژی‌های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن اجلاس سران}
  • - چهارمین كنفرانس بین‌المللی مدیریت (مقاله شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون) {تهران، سالن اجلاس سران}
  • - دومین کنفرانس بین المللی سازمانهای پیشرو و حضور در فضای تجارت جهانی (کارگاه چگونه یک طرح تجاری موفق طراحی و تدوین کنیم؟) {تهران، مركز همایشهای بین المللی صدا و سیما}
  • - چهارمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی (مورد كاوی تیزرهای تجاری موفق) {تهران، مركز همایشهای بین المللی صدا و سیما}
  • - نخستین جشنواره فیلم 60: ویژه تلویزیونهای شهری (كارگاه ساخت تیزرهای اثربخش) {اصفهان، تالار هنر}
  • - اولین سمینار بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی (كارگاه مدیریت تبلیغات اینترنتی) {تهران، دانشكده صدا و سیما}
  • - سومین كنفرانس بین المللی بازاریابی (كارگاه استراتژی های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن همایش های رازی}
  • - اولین كنفرانس ملی مهندسی تبلیغات (كارگاه تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی) {تهران، هتل المپیك}
  • - كنفرانس ارتباطات یكپارچه بازاریابی و برند (IMBC) (استراژیهای طراحی پیام در IMC) {تهران، هتل المپیك}
  • - اولین كنفرانس سالانه تبلیغات و فروش (تبلیغات و فروش اینترنتی) {تهران، مركز همایشهای معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری}
  • - كنفرانس برندهای تند مصرف (استراتژیهای پیام در بازار كالاهای تندمصرف) { نمایشگاه بین المللی تهران}
  • - پنجمین كنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی (حركت به سوی بازاریای علمی) { تهران، سالن همایشهای رازی}
  • - اولين همايش انجمن مديران ايران  (طراحي كمپين تبليغاتي) { تهران، سالن مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}
  • - همايش خانه مديران (سلامت سنجي واحد فروش) { تهران، سالن مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}
  • - چهارمين همايش صنعت تبليغات (سازوكار تاثيرگذاري تبليغات بر ذهن مخاطبان) { تهران، سالن هتل المپیك}
  • - همایش برندهای صنعتی (نقش نیروهای فروش در تقویت برند سازمانی) { تهران، سالن شماره یك نمایشگاه بین المللی تهران}
  • - اولين كنفرانس ارتباطات یكپارچه بازاریابی و برند برگزار شده در شيراز (IMBC) (استراژیهای طراحی پیام در IMC) { اتاق بازرگاني و صنايع و معادن شيراز}
  • - دومين كنفرانس برندهاي تند مصرف (تبليغات در جايگاه هاي خريد) { نمایشگاه بین المللی تهران}
  • - اولين همايش مديريت و اقتصاد دارو (مديريت فروش در صنعت دارو) { مركز همايشهاي بين المللي دانشگاه شهيد بهشتي}
  • - همايش رضایتمندی مشتریان و مزیت رقابتی در شرايط بحران (مشتري مداري در شرايط بحران) {اروميه، سالن همايش اداره كل كتابخانه هاي عمومي آذربايجان غربي}
  • - دومين كنفرانس ارتباطات یكپارچه بازاریابی و برند برگزار شده در شيراز (IMBC) (بايدها و نبايدهاي برند آفريني) { اتاق بازرگاني و صنايع و معادن شيراز}
  • - سمينار تخصصي ارتباطات و روابط عمومي نوين (مديريت تصوير سازماني با تاكيد بر ذينفعان كليدي) ‌‌‌{ سالن همايش دانشگاه علوم پزشكي قزوين}
  • - دومین همایش برندینگ، مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی (استراتژی های نگهداری و وفادارسازی مشتریان) {مشهد، سالن همایشهای برج ساپكو}
  • - همايش خانه مديران (متدولوژيهاي فروش) { تهران، سالن مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}
  • - نخستين جشنواره ملي تبليغات (تبليغات اينترنتي) { تهران، مركز همايشهاي بين المللي صدا و سيما}
  • - و ...

مصاحبه ها و گفتگوها

  • - روزنامه سرمایه: گفتگو در مورد كتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم (1386)
  • - مجله توسعه مهندسی بازار: میزگرد روابط عمومی یا تبلیغات امروزه كدامیك موثرترند؟ (1387)
  • - رادیو تجارت: گفتگوی تلفنی در خصوص مدیریت برند (1388)
  • - رادیو تجارت: كارشناس برنامه پژواك در خصوص بازاریابی و تبلیغات،  36 برنامه (1388)
  • - روزنامه همشهری: تبلیغات نیازمند تحقیقات (24/6/1389)
  • - روزنامه دنیای اقتصاد: نگاهی به بازار تبلیغات اینترنتی در ایران (4/7/1389)
  • - رادیو تجارت: كارشناس برنامه كنكاش در خصوص علم مدیریت (1389)
  • - روزنامه همشهری: تبلیغات ابزاری سازنده یا مخرب؟ (1390)
  • - رادیو اقتصاد: كارشناس برنامه فروشگاه های زنجیره ای (1390)
  • - رادیو جوان: گفتگوی تلفنی در خصوص چالشهای آینده بازاریابی در برنامه نمودار (1390)
  • - صنعت تبليغات: مصاحبه با عنوان تبليغات ابزاري سازنده يا مخرب؟ (1390)
  • - نشريه نگاه هستي: مصاحبه در خصوص بازاريابي در صنعت آرد و ماكاروني (1390)
  • - رادیو جوان: گفتگوی تلفنی در خصوص نقش اخلاق در کسب و کار (1391)
  • - پایگاه خبری بانکداری الکترونیک: مصاحبه با عنوان الگوهای اثربخش در تبلیغات اینترنتی خدمات بانکی (1391)
  • - مركز بازاريابي خدمات مالي: مصاحبه در خصوص بازاريابي خدمات بانكي (1391)
  • - ماهنامه پنجره خلاقيت: مصاحبه در خصوص بازارياي از طريق موبايل (Mobile Marketing) (آبان 1391)
  • - نشريه نگاه هستي: مصاحبه در خصوص مشتري مداري (دي 1391)
  • - ماهنامه پنجره خلاقيت: مصاحبه در خصوص بازارياي از طريق ايميل (Email Marketing) (دي 1391)
  • - راديو اقتصاد: كارشناس برنامه مهارتهاي اقتصادي با عنوان سياستهاي تبليغاتي در فروش (1391)
  • - راديو ايران: كارشناس برنامه نگاه روز با موضوع تبليغات انتخاباتي (1392)
  • - ماهنامه تدبير: مصاحبه در خصوص بازاريابي و فروش در دوران بحران اقتصادي (خرداد 1392)
  • - شبكه 3 سيما: كارشناس برنامه "سكه" در خصوص برند و برندسازي (1392)
  • - پایگاه بین المللی همكاری های خبری شیعه: مصاحبه با عنوان تولید رقابتی شاه کلید بازاریابی مدرن (1393)
  • - روزنامه اقتصادي مديريتي فرصت امروز: مصاحبه با عنوان فرهنگ‌سازی سمبلیک با کمپین پارتیزانی (مهر1394)
  • - روزنامه اقتصادي مديريتي فرصت امروز: مصاحبه با عنوان مخاطبان هم باید رسانه شوند (آذر ماه 1394)
  • - روزنامه اقتصادي مديريتي فرصت امروز: مصاحبه در خصوص كمپين يلداي بدون اينترنت (ديماه 1394)
  • - رادیو ورزش: مصاحبه در خصوص بازاریابی ورزشی (خرداد 1395)
  • - روزنامه اقتصادي مديريتي فرصت امروز: مصاحبه در خصوص تبلیغات کالاهای فرهنگی (خرداد 1395)
  • - و ...

 

كتابها و مقالات

تاليف و ترجمه كتاب

  • - ترجمه كتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟ (1386)
  • - ترجمه كتاب ابزارهای مدیریتی (1388)
  • - تالیف کتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی (1388)
  • - تاليف كتاب بازانديشي فروش (در دست تهيه)

 

مقالات

  • - نگارش بخش چهارراه تبلیغات (از شماره 11 تا 19 مجله دانش تبلیغات)
  • - نگارش بخش كلینیك بازاریابی و تبلیغات (از شماره 169 تا 178 ماهنامه تدبیر)
    • تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) (شماره 169)
    • طرح بازاریابی (Marketing Plan) (شماره 170)
    • طرح و برنامه تبلیغات (Advertising Plan) (شماره 171)
    • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (شماره 172)
    • مدیریت بر نام تجاری (Brand Management) (شماره 173)
    • رفتار مصرف کننده (Consumer Behavior) (شماره 174)
    • بخش بندی بازار (Market Segmentation) (شماره 175)
    • مدیریت فروش (Sale Management) (شماره 176)
    • ممیزی بازاریابی (Marketing Audit) (شماره 177)
    • قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت (Pricing)  (شماره 178)
  • - اقتدار ایده ها (ماهنامه گزیده مدیریت شماره 32)
  • - سرنخ گمشده تبلیغات (ماهنامه تدبیر شماره 164)
  • - تبلیغات به چه قیمتی ؟! (روزنامه سرمایه مورخ 1385/8/22)
  • - اینترنت ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات (مجله دانش تبلیغات شماره 10)
  • - استراتژی های ملموس سازی در تبلیغات خدمات (فصلنامه مهندسی تبلیغات شماره 1)
  • - چرا تبلیغات؟ (روزنامه سرمایه مورخ 1386/1/27)
  • - مدیریت كانالهای توزیع (ماهنامه تدبیر شماره 179)
  • - روشهای بودجه بندی فعالیتهای تبلیغاتی (فصلنامه توسعه مهندسی بازار،  شماره 2)
  • - چگونه مخاطبان تبلیغ خود را انتخاب کنیم؟ (نشریه بین المللی مهندسی تبلیغات، شماره 2،3)
  • - مراحل تولید یك تیزر تلویزیونی (روزنامه سرمایه مورخ 1386/7/22)
  • - هفت قانون طلایی مذاكرات فروش (فصلنامه توسعه مهندسی بازار، شماره 6)
  • - هدفگذاری و تدوین استراتژی تبلیغات (ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره 9)
  • - ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی (ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره 14)
  • - بررسي صنعت مشاوره مديريت (ماهنامه تدبير، شماره 238)
  • - و ...

 

سوابق آموزشی

  • * مدیر علمی دوره كاربردی مدیریت بازرگانی در سازمان مدیریت صنعتی
  • * تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراكز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزشهای بازرگانی، دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، مركز رشد و كارآفرینی دانشگاه امیر كبیر، موسسه آموزش عالی آزاد بهار، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، آكادمی توف ایران-آلمان، موسسه TMBA،  موسسه مشاوران، آموزشگاه بازارسازان  و ...
    • - دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار
    • - دوره استراتژیهای بازاریابی
    • - دوره مهندسی فروش و فروش حضوری
    • - دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای
    • - دوره اصول و مبانی تدوین طرح كسب و كار (Business Plan)
    • - دوره ارتباطات یكپارچه بازاریابی (IMC)
    • - دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)
    • - دوره تكنیكهای فرصت یابی در بازار
    • - دوره قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت
    • - دوره مدیریت برند
    • - دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری
    • - دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی
    • - دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
    • - دوره اصول و فنون مذاکره
    • - و ...

 

  • * برگزاری كارگاه‌های آموزشی متعدد در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات برای موسسات متعدد دولتی و خصوصی از جمله:
    • - گروه سایپا (خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، مگاموتور، رایان سایپا، سایپا شیشه، سازه گستر، رادیاتور ایران،  فنرسازی زر و ...)
    • - هولدینگ گسترش پایا صنعت سینا (جنرال استیل، ایران تایر، كاشی ایرانا، كاشی سینا، پمپ پارس، شوگا، ایران ابزار، پالایش قطران و ...)
    • - شركت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدكی ایران خودرو (ایساكو)
    • - گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، حایر)
    • - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
    • - شركت معدنی و صنعتی گل گهر
    • - شركت سرمایه گذاری مسكن
    • - شرکت پخش رازی
    • - شركت پخش سها هلال
    • - شركت پخش الیت دارو
    • - بانك سامان
    • - بانك ملی ایران
    • - بانك صادرات ایران
    • - بانک صنعت و معدن
    • - بانک پارسیان
    • - بیمه معلم
    • - بیمه شهر
    • - پیك برتر
    • - بستنی و لبنیات میهن
    • - پگاه آذربایجان شرقی
    • - نمایندگی رسمی Asus 
    • - صنایع غذایی پیمان
    • - شركت پیام پرداز (امنیت شبكه)
    • - شركت پژوهش و توسعه ناجی
    • - شركت پلیمر  آریا ساسول
    • - شركت فولمن (صنعت برق)
    • - شركت پیشتاز طب (مواد آزمایشگاهی)
    • - شركت خدمات موبایل رهنما (beep)
    • - پوشاك گراد
    • - شركت خدمات انفورماتیك
    • - شركت كیاما لیبل
    • - شركت سنجش افزار آسیا
    • - شركت پرسو الكترونیك (تجهیزات مخابراتی)
    • - شركت نوین چرم
    • - شركت آرین شیمی
    • - هولدینگ سازیبا (شوینده، مواد غذایی و ...)
    • - شركت سامان تجهیز نور (مواد آزمایشگاهی)
    • - شركت تجهيزات چشم پزشكي باهرمهد
    • - شرکت الیت دارو
    • - شرکت حافظ پخش سامسونگ
    • - شرکت زرین سلولز (مای بی بی، مای لیدی و ایزی لایف)
    • - گروه نرم افزاری محک
    • - سیما چوب
    • - شرکت پویا افزار پیشرو
    • - شرکت دارویی سانوفی
    • - گروه ایرانیان اطلس
    • - شرکت نیکان پخش بهپرور
    • شرکت ساختمانی مهستان
    • - و ...

سوابق مشاوره ای

انجام و مشاركت در پروژه های متعدد پژوهشی و مشاوره ای در سازمان های مختلف دولتی و خصوصی از جمله:

  • - وزارت راه و ترابری
  • - سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
  • - سازمان مدیریت صنعتی
  • - سازمان تامین اجتماعی
  • - سازمان كشتیرانی و حمل و نقل دریایی
  • - صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز
  • - شركت خدمات ریلی (RTI)
  • - شركت بین المللی رولند برگر
  • - پتروشیمی بوعلی
  • - ماشین‌سازی اراك
  • - ریخته گری تراكتورسازی تبریز
  • - نیروگاه اتمی بوشهر
  • - شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی
  • - بانك صادرات ایران
  • - بانك گردشگری
  • - باشگاه گردشگری ایرانیان
  • - توسعه پستهای فشار قوی پارسیان
  • - صنایع فلزی مازند
  • - گروه صنعتی آرتا (نمایندگی رسمی مازراتی در ایران)
  • - شركت دژپاد (تجهزات و سیستم های قفسه بندی و انبارداری)
  • - شركت پایساز (تجهیزات صنعتی)
  • - شركت لایزر (فناوری اطلاعات)
  • - شركت رزگاز كاشان (لوازم خانگی)
  • - شركت گراد
  • - شركت پارس تلفن كار (مخابرات)
  • - شركت مهندسی صنعتی دمیرچی (تجهیزات و دستگاه های صنعتی)
  • - تجارت بین الملل هم وطا
  • - شركت زاگرس درخشان
  • - شرکت آریا ایده (كاغذ دیواری و كف پوش)
  • - شركت شیما فیلم
  • - تجهیزات ورزشی اركیدمهر  (نماینده رسمی برندهای FSA, TOPEAK, MAVIK, SARIS, Crank Brothers و ...)
  • - شركت مبین آزما طب (مواد آزمایشگاهی)
  • - شركت گدار توسعه (طراحی معماری و معماری داخلی)
  • - آژانس مسافرتی اسرا پرواز (ایوار)
  • - آژانس مسافرتی سفرهای كهكشانی
  • - شركت كیمیاگران لیا (برندهای ژاكول و لیكول)
  • - شركت پارس آژیراك (نماینده رسمی برندهای فایك، یوروتك، گلوبال فایر، فایر پرو، تیرل و ...)
  • - كلینیك زیبایی شنهای نقره ای
  • - شركت برین تجارت پادیاو (نماینده انحصاری Arteviva هلند)
  • - گروه پاترون (تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد)
  • - شركت ستاره طلایی دلیجان (فرش پاتریس)
  • - شركت نیك پویان پرهان (تجهیزات و مواد مصرفی داندان پزشكی)
  • - شركت كیمیا سوشا (تجهزات پزشكی)
  • - شركت نیك پخش پرگاس
  • - شركت پروشات خودروی شرق
  • - شركت بازرگانی گرام
  • - شركت ایران دوچرخ
  • - مجتمع اقامتی تفریحی همای سعادت
  • - شركت آسا گولد
  • - موسسه صندوق و پژوهش پرشین داروی البرز
  • - و  ...