دوره مهندسی فروش و فروشهای حضوری

محتوای دوره

  • مفاهیم کلیدی بازاریابی و فروش
  • خصوصیات فروشندگان حرفه ای
  • بررسی اهمیت مهندسی فروش و جایگاه آن در سازمان
  • ابزارهای کلیدی مدیریت فروش
  • آشنایی با انواع مشتری و الگوی تصمیم گیری فردی و سازمانی
  • فرایند فروش ساخت یافته (روشی موثر و مدرن در پیشبرد امور فروش)
  • اصول و قواعد مذاکره فروش و تکنیهای مربوطه
  • بایدها و نبایدهای جلسات حضوری فروش
  • تکنیکهای پاسخگویی به ایرادات مشتری
  • تکنیکهای متقاعدسازی مشتریان
  • مدیریت مشتریان شاکی و ناراضی
  • و …

مدرس دوره

  • امیر بختایی 

مدت دوره

  • 35 ساعت (هفت جلسه 5 ساعته)

زمان دوره

  • روز شروع دوره: 1397/09/10
  • ساعت تشکیل کلاس: 14 الی 19
  • روزهای تشکیل کلاس: شنبه ها

محل برگزاری دوره

  • تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان آموزش

ثبت نام دوره

  • محل ثبت نام: تهران، خیابان ولیعصر، نبش جام جم، سازمان مدیریت صنعتی، ساختمان آموزش، دفتر دورههای تخصصی مدیریت
  • اطلاع از ظرفیت دوره: جهت مشاوره و اطلاع از ظرفیت کلاس با شماره 22043005 داخلی 375 یا تلفن مستقیم 22016670 تماس حاصل فرمایید.
  • تلفن واحد ثبت نام: 22043005 داخلی 351 و 381 – تلفن مستقیم: 22041082