[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

فیلم آموزشی: پارادایمهای بازاریابی

اصول و تكنیكهای بازاریابی چه زمانی به كار مدیران و كارشناسان شركتها خواهد آمد؟ ضرورت استفاده از علم بازاریابی چه زمانی افزایش می یابد؟ علم بازاریابی به چه سوالاتی پاسخ می دهد؟[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

فیلم آموزشی: بازاریابی چیست؟

آنچه در اين ويدوي آموزشي مطرح مي شود
دو اقدام اصلي در فرايند بازاریابي / دو خروجي مهم فرايند بازاريابي / تفاوت مفهوم نیاز و خواست در بازاريابي[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text][aparat id=”UDzyk”][/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text][aparat id=”yvE7m”][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

فیلمهای آموزشی: تفاوت نیاز و خواست

دو مفهوم بنیادی در علم بازاریابی و فروش، نیاز (Need) و خواست (Request) هستند. اهمیت درك تفاوت بین این دو مفهوم بسیار بالاست. و باتوجه به این مهم است كه بازاریابان می توانند تصمیمات استراتژیك خود را به بهترین شكل اتخاذ كنند. در این فیلم آموزشی تفاوت نیاز و خواست به اختصار و با ذكر مثال بیان شده است.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

فيلم آموزشی: چقدر رقبایتان را می شناسید؟

رقباي اصلي شما چه شركتهايي هستند؟ محدوده رقابت چگونه تعريف مي شود؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][aparat id=”8clMy”][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text][aparat id=”fK7wO”][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ارائه شده توسط امير بختايي: مشاور و مدرس بازاريابي فروش و تبليغات

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]