سازمان مدیریت صنعتی

  • مشاور مدیریت در سازمان مدیریت صنعتی
  • رئیس اداره توزیع و فروش سازمان مدیریت صنعتی
  • مدرس و عضو کانون دانشگران سازمان مدیریت صنعتی
  • عضو شورای علمی دوره های کوتاه مدت سازمان مدیریت صنعتی
  • – طراح و مدیر علمی دوره مدیریت بازرگانی (در سطح مقدماتی و پیشرفته) در سازمان مدیریت صنعتی

 

سازمان مدیریت فرا

  • مسئول بازاریابی نشریه گزیده مدیریت
  • کارشناس آموزش دوره های مدیریتی
  • و …

  • فارغ التحصیل دوره عالی مشاوره مدیریت (سازمان مدیریت صنعتی)
  • کارشناس ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی (دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات)
  • کارشناس مدیریت بازرگانی (دانشگاه شهید بهشتی)
  • دانش آموخته دوره نگرش اقتصادی – اجتماعی به مدیریت(موسسه ISEOR فرانسه با همکاری دانشگاه- لیون فرانسه)
  • دانش آموخته دوره تربیت مدرسان مدیریت تکنولوژی(سازمان بین المللی Unido)
  • دانش آموخته دوره مدیریت استراتژیک پروژه(سازمان مدیریت صنعتی با همکاری موسسه CAIT کانادا)
  • دانش آموخته دوره قیمت گذاری در کلاس جهانی(موسسه بین المللی Pricing Solution)
  • دانش آموخته دوره آموزشی جایزه کیفیت برای مروجین(سازمان بهره وری آسیا APO در بانکوک)
  • دانش آموخته دوره آموزشی مذاکرات بین المللی(سازمان مدیریت صنعتی با همکاری شرکت Frost and Sullivan)
  • و

عضویتها

  • عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران
  • عضو افتخاری انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
  • عضو کمیته داوری سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
  • عضو کمیته علمی چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران
  • عضو کمیته علمی اولین کنفرانس برندهای تند مصرف
  • عضو کمیته علمی کنفرانس IMBC
  • عضو کمیته علمی کنفرانس فناوریهای برندسازی
  • عضو کمیته علمی اولین همایش بازاریابی و برندسازی در صنعت دارو و سلامت
  • عضو کمیته علمی چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
  • عضو کمیته علمی همایش برندهای صنعتی
  • عضو کمیته داوری نخستین جشنواره ملی تبلیغات
  • عضو کمیته صنعت دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
  • عضو کمیته داوری دومین جشنواره ملی تبلیغات
  • عضو کمیته علمی سومین جشنواره ملی تبلیغات
  • و …
  • سومین کنفرانس بین المللی مدیریت(مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهکارها) {تهران، سالن اجلاس سران}
  • دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات(مقاله مدل کسب و کار الکترونیک برای بازار مشاوره مدیریت ایران) {تهران، هتل المپیک}
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت صنعتی(کارگاه روشهای افزایش فروش با رویکرد تبلیغات) {تهران، آمفی تئاتر روزنامه اطلاعات}
  • اولین کنفرانس تخصصی شیوه های نوین تبلیغات و بازاریابی(کارگاه چالشهای تبلیغات اینترنتی در ایران) {تهران، سالن همایشهای رازی}
  • اولین گردهمایی سراسری مدیران کشور: بازانگاری مدیریت(مقاله استراتژی‌های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن اجلاس سران}
  • چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت(مقاله شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون) {تهران، سالن اجلاس سران}
  • دومین کنفرانس بین المللی سازمانهای پیشرو و حضور در فضای تجارت جهانی(کارگاه چگونه یک طرح تجاری موفق طراحی و تدوین کنیم؟) {تهران، مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما}
  • چهارمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی(مورد کاوی تیزرهای تجاری موفق) {تهران، مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما}
  • نخستین جشنواره فیلم 60: ویژه تلویزیونهای شهری(کارگاه ساخت تیزرهای اثربخش) {اصفهان، تالار هنر}
  • اولین سمینار بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی(کارگاه مدیریت تبلیغات اینترنتی) {تهران، دانشکده صدا و سیما}
  • سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی(کارگاه استراتژی های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن همایش های رازی}
  • اولین کنفرانس ملی مهندسی تبلیغات(کارگاه تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی) {تهران، هتل المپیک}
  • کنفرانس ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC(استراژیهای طراحی پیام درIMC) {تهران، هتل المپیک}
  • اولین کنفرانس سالانه تبلیغات و فروش(تبلیغات و فروش اینترنتی) {تهران، مرکز همایشهای معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری}
  • کنفرانس برندهای تند مصرف(استراتژیهای پیام در بازار کالاهای تندمصرف) { نمایشگاه بین المللی تهران}
  • پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی(حرکت به سوی بازاریای علمی) { تهران، سالن همایشهای رازی}
  • اولین همایش انجمن مدیران ایران(طراحی کمپین تبلیغاتی) { تهران، سالن مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}
  • همایش خانه مدیران(سلامت سنجی واحد فروش) { تهران، سالن مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}
  • چهارمین همایش صنعت تبلیغات(سازوکار تاثیرگذاری تبلیغات بر ذهن مخاطبان) { تهران، سالن هتل المپیک}
  • همایش برندهای صنعتی(نقش نیروهای فروش در تقویت برند سازمانی) { تهران، سالن شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران}
  • اولین کنفرانس ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند برگزار شده در شیراز (IMBC(استراژیهای طراحی پیام درIMC) { اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز}
  • دومین کنفرانس برندهای تند مصرف(تبلیغات در جایگاه های خرید) { نمایشگاه بین المللی تهران}
  • اولین همایش مدیریت و اقتصاد دارو(مدیریت فروش در صنعت دارو) { مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی}
  • همایش رضایتمندی مشتریان و مزیت رقابتی در شرایط بحران(مشتری مداری در شرایط بحران) {ارومیه، سالن همایش اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی}
  • دومین کنفرانس ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند برگزار شده در شیراز (IMBC(بایدها و نبایدهای برند آفرینی) { اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز}
  • سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین(مدیریت تصویر سازمانی با تاکید بر ذینفعان کلیدی) ‌‌‌{ سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی قزوین}
  • دومین همایش برندینگ، مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی(استراتژی های نگهداری و وفادارسازی مشتریان) {مشهد، سالن همایشهای برج ساپکو}
  • همایش خانه مدیران(متدولوژیهای فروش) { تهران، سالن مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}
  • نخستین جشنواره ملی تبلیغات(تبلیغات اینترنتی) { تهران، مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما}
  • سومین جشنواره ملی تبلیغات(استراتژیهای طراحی و تولید محتوا در پیامهای تبلیغاتی) { تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران}
  • و

 

  • روزنامه سرمایهگفتگو در مورد کتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم (1386)
  • مجله توسعه مهندسی بازارمیزگرد روابط عمومی یا تبلیغات امروزه کدامیک موثرترند؟ (1387)
  • رادیو تجارتگفتگوی تلفنی در خصوص مدیریت برند (1388)
  • رادیو تجارتکارشناس برنامه پژواک در خصوص بازاریابی و تبلیغات،  36 برنامه (1388)
  • روزنامه همشهریتبلیغات نیازمند تحقیقات (24/6/1389)
  • روزنامه دنیای اقتصادنگاهی به بازار تبلیغات اینترنتی در ایران (4/7/1389)
  • رادیو تجارتکارشناس برنامه کنکاش در خصوص علم مدیریت (1389)
  • روزنامه همشهری:تبلیغات ابزاری سازنده یا مخرب؟ (1390)
  • رادیو اقتصادکارشناس برنامه فروشگاه های زنجیره ای (1390)
  • رادیو جوانگفتگوی تلفنی در خصوص چالشهای آینده بازاریابی در برنامه نمودار (1390)
  • صنعت تبلیغاتمصاحبه با عنوان تبلیغات ابزاری سازنده یا مخرب؟ (1390)
  • نشریه نگاه هستی:مصاحبه در خصوص بازاریابی در صنعت آرد و ماکارونی (1390)
  • رادیو جوان:گفتگوی تلفنی در خصوص نقش اخلاق در کسب و کار (1391)
  • پایگاه خبری بانکداری الکترونیکمصاحبه با عنوان الگوهای اثربخش در تبلیغات اینترنتی خدمات بانکی (1391)
  • مرکز بازاریابی خدمات مالی:مصاحبه در خصوص بازاریابی خدمات بانکی (1391)
  • ماهنامه پنجره خلاقیت:مصاحبه در خصوص بازاریای از طریق موبایل (Mobile Marketing) (آبان 1391)
  • نشریه نگاه هستی:مصاحبه در خصوص مشتری مداری (دی 1391)
  • ماهنامه پنجره خلاقیت:مصاحبه در خصوص بازاریای از طریق ایمیل (Email Marketing) (دی 1391)
  • رادیو اقتصادکارشناس برنامه مهارتهای اقتصادی با عنوان سیاستهای تبلیغاتی در فروش (1391)
  • رادیو ایرانکارشناس برنامه نگاه روز با موضوع تبلیغات انتخاباتی (1392)
  • ماهنامه تدبیر:مصاحبه در خصوص بازاریابی و فروش در دوران بحران اقتصادی (خرداد 1392)
  • شبکه 3 سیماکارشناس برنامه “سکه” در خصوص برند و برندسازی (1392)
  • پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه:مصاحبه با عنوان تولید رقابتی شاه کلید بازاریابی مدرن (1393)
  • روزنامه اقتصادی مدیریتی فرصت امروز:مصاحبه با عنوان فرهنگ‌سازی سمبلیک با کمپین پارتیزانی (مهر1394)
  • روزنامه اقتصادی مدیریتی فرصت امروز:مصاحبه با عنوان مخاطبان هم باید رسانه شوند (آذر ماه 1394)
  • روزنامه اقتصادی مدیریتی فرصت امروز:مصاحبه در خصوص کمپین یلدای بدون اینترنت (دیماه 1394)
  • رادیو ورزشمصاحبه در خصوص بازاریابی ورزشی (خرداد 1395)
  • روزنامه اقتصادی مدیریتی فرصت امروز:مصاحبه در خصوص تبلیغات کالاهای فرهنگی (خرداد 1395)
  • رادیو اقتصاد:پاسخ به سوالات کارآفرینان و علاقمندان به کارآفرینی در برنامه زنده شب آفتابی (دیماه 1396)
  • رادیو اقتصاد:پاسخ به سوالات کارآفرینان و علاقمندان به کارآفرینی در برنامه زده شب آفتابی (اردیبهشت 1397)
  • رادیو اقتصاد:گفتگو در خصوص مدیریت فروش و فروش حرفه ای و پاسخ به سوالات مدیران و فعالان اقتصادی در برنامه زنده رویش (خرداد 1397)
  • رادیو اقتصاد:گفتگو در خصوص مدیریت فروش و فروش حرفه ای و پاسخ به سوالات مدیران و فعالان اقتصادی در برنامه زنده رویش (تیرماه 1397)
  • و

تالیف و ترجمه کتاب

  • ترجمه کتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟ (1386)
  • ترجمه کتاب ابزارهای مدیریتی (1388)
  • تالیف کتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی (1388)
  • تالیف کتاب بازاندیشی فروش(در دست تهیه)

 

مقالات

  • نگارش بخش چهارراه تبلیغات(از شماره 11 تا 19 مجله دانش تبلیغات)
  • نگارش بخش کلینیک بازاریابی و تبلیغات(از شماره 169 تا 178 ماهنامه تدبیر)
    • تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) (شماره 169)
    • طرح بازاریابی (Marketing Plan) (شماره 170)
    • طرح و برنامه تبلیغات (Advertising Plan) (شماره 171)
    • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (شماره 172)
    • مدیریت بر نام تجاری (Brand Management) (شماره 173)
    • رفتار مصرف کننده (Consumer Behavior) (شماره 174)
    • بخش بندی بازار (Market Segmentation) (شماره 175)
    • مدیریت فروش(Sale Management) (شماره 176)
    • ممیزی بازاریابی (Marketing Audit) (شماره 177)
    • قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت (Pricing)  (شماره 178)
  • اقتدار ایده ها(ماهنامه گزیده مدیریت شماره 32)
  • سرنخ گمشده تبلیغات(ماهنامه تدبیر شماره 164)
  • تبلیغات به چه قیمتی ؟(روزنامه سرمایه مورخ 1385/8/22)
  • اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات(مجله دانش تبلیغات شماره 10)
  • استراتژی های ملموس سازی در تبلیغات خدمات(فصلنامه مهندسی تبلیغات شماره 1)
  • چرا تبلیغات؟(روزنامه سرمایه مورخ 1386/1/27)
  • مدیریت کانالهای توزیع(ماهنامه تدبیر شماره 179)
  • روشهای بودجه بندی فعالیتهای تبلیغاتی(فصلنامه توسعه مهندسی بازار،  شماره 2)
  • چگونه مخاطبان تبلیغ خود را انتخاب کنیم؟(نشریه بین المللی مهندسی تبلیغات، شماره 2،3)
  • مراحل تولید یک تیزر تلویزیونی(روزنامه سرمایه مورخ 1386/7/22)
  • هفت قانون طلایی مذاکرات فروش(فصلنامه توسعه مهندسی بازار، شماره 6)
  • هدفگذاری و تدوین استراتژی تبلیغات(ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره 9)
  • ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی(ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره 14)
  • بررسی صنعت مشاوره مدیریت(ماهنامه تدبیر، شماره 238)
  • و
  • مدیر علمی دوره کاربردی مدیریت بازرگانی در سازمان مدیریت صنعتی
  •  تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراکز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزشهای بازرگانی، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه امیر کبیر، انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، موسسه آموزش عالی آزاد بهار، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، آکادمی توف ایران-آلمان، موسسه TMBA،  موسسه مشاوران، آموزشگاه بازارسازان، آکادمی برند ایران  و
    • دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار
    • دوره استراتژیهای بازاریابی
    • دوره مهندسی فروش و فروش حضوری
    • دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای
    • دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan)
    • دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)
    • دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)
    • دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار
    • دوره قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت
    • دوره مدیریت برند
    • دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری
    • دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی
    • دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
    • دوره اصول و فنون مذاکره
    • و …

 

  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات برای موسسات متعدد دولتی و خصوصی از جمله:
    • گروه سایپا (خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، مگاموتور، رایان سایپا، سایپا شیشه، سازه گستر، رادیاتور ایران،  فنرسازی زر و …)
    • شرکت ملی نفت
    • شرکت ملی گاز
    • هولدینگ گسترش پایا صنعت سینا (جنرال استیل، ایران تایر، کاشی ایرانا، کاشی سینا، پمپ پارس، شوگا، ایران ابزار، پالایش قطران و …)
    • شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو)
    • گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، حایر)
    • سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
    • شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
    • شرکت سرمایه گذاری مسکن
    • شرکت پخش رازی
    • شرکت پخش سها هلال
    • شرکت پخش الیت دارو
    • شرکت نیکان پخش بهپرور
    • بانک سامان
    • بانک ملی ایران
    • بانک صادرات ایران
    • بانک صنعت و معدن
    • بانک پارسیان
    • بیمه معلم
    • بیمه شهر
    • پیک برتر
    • شرکت اورسیز تکنیکال سرویس کیش (نفت و گاز)
    • شرکت حفاری شمال
    • بستنی و لبنیات میهن
    • پگاه آذربایجان شرقی
    • شرکت آذرمیشو (خشکپاک)
    • صنایع غذایی پیمان
    • هولدینگ سازیبا (شوینده، مواد غذایی و …)
    • نمایندگی رسمی Asus
    • شرکت خدمات انفورماتیک
    • شرکت داتیس آرین قشم (داتین)
    • شرکت پیام پرداز (امنیت شبکه)
    • شرکت خدمات موبایل رهنما (beep)
    • شرکت سنجش افزار آسیا
    • شرکت پرسو الکترونیک (تجهیزات مخابراتی)
    • شرکت پویا افزار پیشرو
    • شرکت پژوهش و توسعه ناجی
    • شرکت پلیمر  آریا ساسول
    • شرکت فولمن (صنعت برق)
    • شرکت پیشتاز طب (مواد آزمایشگاهی)
    • گروه نرم افزاری محک
    • شرکت نوین چرم
    • پوشاک گراد
    • پوشاک دراتی
    • شرکت کیاما لیبل
    • شرکت آرین شیمی
    • شرکت فناوری آزمایشگاهی
    • شرکت سامان تجهیز نور (مواد آزمایشگاهی)
    • شرکت تجهیزات چشم پزشکی باهرمهد
    • شرکت دارویی سانوفی
    • شرکت حافظ پخش سامسونگ
    • شرکت زرین سلولز (مای بی بی، مای لیدی و ایزی لایف)
    • سیما چوب
    • گروه ایرانیان اطلس
    • شرکت ساختمانی مهستان
    • شرکت تامین سرمایه تمدن
    • گروه GISP
    • و …

انجام و مشارکت در پروژه های متعدد پژوهشی و مشاوره ای در سازمان های مختلف دولتی و خصوصی از جمله:

  • وزارت راه و ترابری
  • سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
  • سازمان مدیریت صنعتی
  • سازمان تامین اجتماعی
  • سازمان کشتیرانی و حمل و نقل دریایی
  • صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز
  • شرکت خدمات ریلی(RTI)
  • شرکت بین المللی رولند برگر
  • پتروشیمی بوعلی
  • ماشین‌سازی اراک
  • ریخته گری تراکتورسازی تبریز
  • نیروگاه اتمی بوشهر
  • شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی
  • بانک صادرات ایران
  • بانک گردشگری
  • باشگاه گردشگری ایرانیان
  • توسعه پستهای فشار قوی پارسیان
  • صنایع فلزی مازند
  • گروه صنعتی آرتا (نمایندگی رسمی مازراتی در ایران)
  • شرکت دژپاد (تجهزات و سیستم های قفسه بندی و انبارداری)
  • شرکت پایساز (تجهیزات صنعتی)
  • شرکت لایزر (فناوری اطلاعات)
  • شرکت رزگاز کاشان (لوازم خانگی)
  • شرکت گراد
  • شرکت پارس تلفن کار (مخابرات)
  • شرکت مهندسی صنعتی دمیرچی (تجهیزات و دستگاه های صنعتی)
  • تجارت بین الملل هم وطا
  • شرکت زاگرس درخشان
  • شرکت آریا ایده (کاغذ دیواری و کف پوش)
  • شرکت شیما فیلم
  • تجهیزات ورزشی ارکیدمهر (نماینده رسمی برندهای FSA, TOPEAK, MAVIK, SARIS, Crank Brothers و …)
  • شرکت مبین آزما طب (مواد آزمایشگاهی)
  • شرکت گدار توسعه (طراحی معماری و معماری داخلی)
  • آژانس مسافرتی اسرا پرواز (ایوار)
  • آژانس مسافرتی سفرهای کهکشانی
  • شرکت کیمیاگران لیا (برندهای ژاکول و لیکول)
  • شرکت پارس آژیراک (نماینده رسمی برندهای فایک، یوروتک، گلوبال فایر، فایر پرو، تیرل و…)
  • کلینیک زیبایی شنهای نقره ای
  • شرکت برین تجارت پادیاو (نماینده انحصاری Arteviva هلند)
  • گروه پاترون (تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد)
  • شرکت ستاره طلایی دلیجان (فرش پاتریس)
  • شرکت نیک پویان پرهان (تجهیزات و مواد مصرفی داندان پزشکی)
  • شرکت کیمیا سوشا (تجهزات پزشکی)
  • شرکت نیک پخش پرگاس
  • شرکت پروشات خودروی شرق
  • شرکت بازرگانی گرام
  • شرکت ایران دوچرخ
  • مجتمع اقامتی تفریحی همای سعادت
  • شرکت آسا گولد
  • موسسه صندوق و پژوهش پرشین داروی البرز
  • شرکت شیمی بافت
  • و …