[vc_row][vc_column][vc_tta_tour style=”modern” color=”juicy-pink” spacing=”5″ gap=”5″ alignment=”right” active_section=”1″ css_animation=”fadeIn”][vc_tta_section title=”سوابق كاری” tab_id=”1531989819576-675743b2-19b9″][vc_column_text]

سازمان مدیریت صنعتی

  • مشاور مدیریت در سازمان مدیریت صنعتی
  • رئیس اداره توزیع و فروش سازمان مدیریت صنعتی
  • مدرس و عضو كانون دانشگران سازمان مدیریت صنعتی
  • عضو شورای علمی دوره های كوتاه مدت سازمان مدیریت صنعتی
  • – طراح و مدیر علمی دوره مدیریت بازرگانی (در سطح مقدماتی و پیشرفته) در سازمان مدیریت صنعتی

 

سازمان مدیریت فرا

  • مسئول بازاریابی نشریه گزیده مدیریت
  • كارشناس آموزش دوره های مدیریتی
  • و …
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”سوابق تحصیلی” tab_id=”1531989819604-816b00c6-6798″][vc_column_text]

  • فارغ التحصیل دوره عالی مشاوره مدیریت (سازمان مدیریت صنعتی)
  • كارشناس ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی (دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات)
  • كارشناس مدیریت بازرگانی (دانشگاه شهید بهشتی)
  • دانش آموخته دوره نگرش اقتصادی – اجتماعی به مدیریت(موسسه ISEOR فرانسه با همكاری دانشگاه- لیون فرانسه)
  • دانش آموخته دوره تربیت مدرسان مدیریت تكنولوژی(سازمان بین المللی Unido)
  • دانش آموخته دوره مدیریت استراتژیك پروژه(سازمان مدیریت صنعتی با همكاری موسسه CAIT كانادا)
  • دانش آموخته دوره قیمت گذاری در كلاس جهانی(موسسه بین المللی Pricing Solution)
  • دانش آموخته دوره آموزشی جایزه كیفیت برای مروجین(سازمان بهره وری آسیا APO در بانكوك)
  • دانش آموخته دوره آموزشی مذاکرات بین المللی(سازمان مدیریت صنعتی با همکاری شرکت Frost and Sullivan)
  • و
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”عضویتها” tab_id=”1531989827925-5bd899b4-fe20″][vc_column_text]

عضویتها

  • عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران
  • عضو افتخاری انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
  • عضو كمیته داوری سومین كنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
  • عضو كمیته علمی چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران
  • عضو كمیته علمی اولین كنفرانس برندهای تند مصرف
  • عضو كمیته علمی كنفرانس IMBC
  • عضو كمیته علمی كنفرانس فناوریهای برندسازی
  • عضو كمیته علمی اولین همایش بازاریابی و برندسازی در صنعت دارو و سلامت
  • عضو كمیته علمی چهارمین كنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانكی
  • عضو كمیته علمی همایش برندهای صنعتی
  • عضو كمیته داوری نخستین جشنواره ملی تبلیغات
  • عضو كمیته صنعت دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
  • عضو كمیته داوری دومین جشنواره ملی تبلیغات
  • عضو كمیته علمی سومین جشنواره ملی تبلیغات
  • و …
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”سخنرانی ها” tab_id=”1531989829463-99ada4e6-802f”][vc_column_text]
  • سومین كنفرانس بین المللی مدیریت(مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهكارها) {تهران، سالن اجلاس سران}
  • دومین كنفرانس بین‌المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات(مقاله مدل كسب و كار الكترونیك برای بازار مشاوره مدیریت ایران) {تهران، هتل المپیك}
  • اولین كنفرانس ملی مدیریت صنعتی(كارگاه روشهای افزایش فروش با رویكرد تبلیغات) {تهران، آمفی تئاتر روزنامه اطلاعات}
  • اولین كنفرانس تخصصی شیوه های نوین تبلیغات و بازاریابی(كارگاه چالشهای تبلیغات اینترنتی در ایران) {تهران، سالن همایشهای رازی}
  • اولین گردهمایی سراسری مدیران كشور: بازانگاری مدیریت(مقاله استراتژی‌های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن اجلاس سران}
  • چهارمین كنفرانس بین‌المللی مدیریت(مقاله شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون) {تهران، سالن اجلاس سران}
  • دومین کنفرانس بین المللی سازمانهای پیشرو و حضور در فضای تجارت جهانی(کارگاه چگونه یک طرح تجاری موفق طراحی و تدوین کنیم؟) {تهران، مركز همایشهای بین المللی صدا و سیما}
  • چهارمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی(مورد كاوی تیزرهای تجاری موفق) {تهران، مركز همایشهای بین المللی صدا و سیما}
  • نخستین جشنواره فیلم 60: ویژه تلویزیونهای شهری(كارگاه ساخت تیزرهای اثربخش) {اصفهان، تالار هنر}
  • اولین سمینار بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی(كارگاه مدیریت تبلیغات اینترنتی) {تهران، دانشكده صدا و سیما}
  • سومین كنفرانس بین المللی بازاریابی(كارگاه استراتژی های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن همایش های رازی}
  • اولین كنفرانس ملی مهندسی تبلیغات(كارگاه تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی) {تهران، هتل المپیك}
  • كنفرانس ارتباطات یكپارچه بازاریابی و برند (IMBC(استراژیهای طراحی پیام درIMC) {تهران، هتل المپیك}
  • اولین كنفرانس سالانه تبلیغات و فروش(تبلیغات و فروش اینترنتی) {تهران، مركز همایشهای معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری}
  • كنفرانس برندهای تند مصرف(استراتژیهای پیام در بازار كالاهای تندمصرف) { نمایشگاه بین المللی تهران}
  • پنجمین كنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی(حركت به سوی بازاریای علمی) { تهران، سالن همایشهای رازی}
  • اولين همايش انجمن مديران ايران(طراحي كمپين تبليغاتي) { تهران، سالن مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}
  • همايش خانه مديران(سلامت سنجي واحد فروش) { تهران، سالن مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}
  • چهارمين همايش صنعت تبليغات(سازوكار تاثيرگذاري تبليغات بر ذهن مخاطبان) { تهران، سالن هتل المپیك}
  • همایش برندهای صنعتی(نقش نیروهای فروش در تقویت برند سازمانی) { تهران، سالن شماره یك نمایشگاه بین المللی تهران}
  • اولين كنفرانس ارتباطات یكپارچه بازاریابی و برند برگزار شده در شيراز (IMBC(استراژیهای طراحی پیام درIMC) { اتاق بازرگاني و صنايع و معادن شيراز}
  • دومين كنفرانس برندهاي تند مصرف(تبليغات در جايگاه هاي خريد) { نمایشگاه بین المللی تهران}
  • اولين همايش مديريت و اقتصاد دارو(مديريت فروش در صنعت دارو) { مركز همايشهاي بين المللي دانشگاه شهيد بهشتي}
  • همايش رضایتمندی مشتریان و مزیت رقابتی در شرايط بحران(مشتري مداري در شرايط بحران) {اروميه، سالن همايش اداره كل كتابخانه هاي عمومي آذربايجان غربي}
  • دومين كنفرانس ارتباطات یكپارچه بازاریابی و برند برگزار شده در شيراز (IMBC(بايدها و نبايدهاي برند آفريني) { اتاق بازرگاني و صنايع و معادن شيراز}
  • سمينار تخصصي ارتباطات و روابط عمومي نوين(مديريت تصوير سازماني با تاكيد بر ذينفعان كليدي) ‌‌‌{ سالن همايش دانشگاه علوم پزشكي قزوين}
  • دومین همایش برندینگ، مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی(استراتژی های نگهداری و وفادارسازی مشتریان) {مشهد، سالن همایشهای برج ساپكو}
  • همايش خانه مديران(متدولوژيهاي فروش) { تهران، سالن مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}
  • نخستين جشنواره ملي تبليغات(تبليغات اينترنتي) { تهران، مركز همايشهاي بين المللي صدا و سيما}
  • سومین جشنواره ملي تبليغات(استراتژیهای طراحی و تولید محتوا در پیامهای تبلیغاتی) { تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران}
  • و
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”مصاحبه ها و گفتگوها” tab_id=”1531989830743-ba045992-9b31″][vc_column_text]

 

  • روزنامه سرمایهگفتگو در مورد كتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم (1386)
  • مجله توسعه مهندسی بازارمیزگرد روابط عمومی یا تبلیغات امروزه كدامیك موثرترند؟ (1387)
  • رادیو تجارتگفتگوی تلفنی در خصوص مدیریت برند (1388)
  • رادیو تجارتكارشناس برنامه پژواك در خصوص بازاریابی و تبلیغات،  36 برنامه (1388)
  • روزنامه همشهریتبلیغات نیازمند تحقیقات (24/6/1389)
  • روزنامه دنیای اقتصادنگاهی به بازار تبلیغات اینترنتی در ایران (4/7/1389)
  • رادیو تجارتكارشناس برنامه كنكاش در خصوص علم مدیریت (1389)
  • روزنامه همشهری:تبلیغات ابزاری سازنده یا مخرب؟ (1390)
  • رادیو اقتصادكارشناس برنامه فروشگاه های زنجیره ای (1390)
  • رادیو جوانگفتگوی تلفنی در خصوص چالشهای آینده بازاریابی در برنامه نمودار (1390)
  • صنعت تبليغاتمصاحبه با عنوان تبليغات ابزاري سازنده يا مخرب؟ (1390)
  • نشريه نگاه هستي:مصاحبه در خصوص بازاريابي در صنعت آرد و ماكاروني (1390)
  • رادیو جوان:گفتگوی تلفنی در خصوص نقش اخلاق در کسب و کار (1391)
  • پایگاه خبری بانکداری الکترونیکمصاحبه با عنوان الگوهای اثربخش در تبلیغات اینترنتی خدمات بانکی (1391)
  • مركز بازاريابي خدمات مالي:مصاحبه در خصوص بازاريابي خدمات بانكي (1391)
  • ماهنامه پنجره خلاقيت:مصاحبه در خصوص بازارياي از طريق موبايل (Mobile Marketing) (آبان 1391)
  • نشريه نگاه هستي:مصاحبه در خصوص مشتري مداري (دي 1391)
  • ماهنامه پنجره خلاقيت:مصاحبه در خصوص بازارياي از طريق ايميل (Email Marketing) (دي 1391)
  • راديو اقتصادكارشناس برنامه مهارتهاي اقتصادي با عنوان سياستهاي تبليغاتي در فروش (1391)
  • راديو ايرانكارشناس برنامه نگاه روز با موضوع تبليغات انتخاباتي (1392)
  • ماهنامه تدبير:مصاحبه در خصوص بازاريابي و فروش در دوران بحران اقتصادي (خرداد 1392)
  • شبكه 3 سيماكارشناس برنامه “سكه” در خصوص برند و برندسازي (1392)
  • پایگاه بین المللی همكاری های خبری شیعه:مصاحبه با عنوان تولید رقابتی شاه کلید بازاریابی مدرن (1393)
  • روزنامه اقتصادي مديريتي فرصت امروز:مصاحبه با عنوان فرهنگ‌سازی سمبلیک با کمپین پارتیزانی (مهر1394)
  • روزنامه اقتصادي مديريتي فرصت امروز:مصاحبه با عنوان مخاطبان هم باید رسانه شوند (آذر ماه 1394)
  • روزنامه اقتصادي مديريتي فرصت امروز:مصاحبه در خصوص كمپين يلداي بدون اينترنت (ديماه 1394)
  • رادیو ورزشمصاحبه در خصوص بازاریابی ورزشی (خرداد 1395)
  • روزنامه اقتصادي مديريتي فرصت امروز:مصاحبه در خصوص تبلیغات کالاهای فرهنگی (خرداد 1395)
  • رادیو اقتصاد:پاسخ به سوالات کارآفرینان و علاقمندان به کارآفرینی در برنامه زنده شب آفتابی (دیماه 1396)
  • رادیو اقتصاد:پاسخ به سوالات کارآفرینان و علاقمندان به کارآفرینی در برنامه زده شب آفتابی (اردیبهشت 1397)
  • رادیو اقتصاد:گفتگو در خصوص مدیریت فروش و فروش حرفه ای و پاسخ به سوالات مدیران و فعالان اقتصادی در برنامه زنده رویش (خرداد 1397)
  • رادیو اقتصاد:گفتگو در خصوص مدیریت فروش و فروش حرفه ای و پاسخ به سوالات مدیران و فعالان اقتصادی در برنامه زنده رویش (تیرماه 1397)
  • و
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”كتابها و مقالات” tab_id=”1531992500871-c5c0322e-1b25″][vc_column_text]

تاليف و ترجمه كتاب

  • ترجمه كتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟ (1386)
  • ترجمه كتاب ابزارهای مدیریتی (1388)
  • تالیف کتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی (1388)
  • تاليف كتاب بازانديشي فروش(در دست تهيه)

 

مقالات

  • نگارش بخش چهارراه تبلیغات(از شماره 11 تا 19 مجله دانش تبلیغات)
  • نگارش بخش كلینیك بازاریابی و تبلیغات(از شماره 169 تا 178 ماهنامه تدبیر)
    • تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) (شماره 169)
    • طرح بازاریابی (Marketing Plan) (شماره 170)
    • طرح و برنامه تبلیغات (Advertising Plan) (شماره 171)
    • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (شماره 172)
    • مدیریت بر نام تجاری (Brand Management) (شماره 173)
    • رفتار مصرف کننده (Consumer Behavior) (شماره 174)
    • بخش بندی بازار (Market Segmentation) (شماره 175)
    • مدیریت فروش(Sale Management) (شماره 176)
    • ممیزی بازاریابی (Marketing Audit) (شماره 177)
    • قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت (Pricing)  (شماره 178)
  • اقتدار ایده ها(ماهنامه گزیده مدیریت شماره 32)
  • سرنخ گمشده تبلیغات(ماهنامه تدبیر شماره 164)
  • تبلیغات به چه قیمتی ؟(روزنامه سرمایه مورخ 1385/8/22)
  • اینترنت ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات(مجله دانش تبلیغات شماره 10)
  • استراتژی های ملموس سازی در تبلیغات خدمات(فصلنامه مهندسی تبلیغات شماره 1)
  • چرا تبلیغات؟(روزنامه سرمایه مورخ 1386/1/27)
  • مدیریت كانالهای توزیع(ماهنامه تدبیر شماره 179)
  • روشهای بودجه بندی فعالیتهای تبلیغاتی(فصلنامه توسعه مهندسی بازار،  شماره 2)
  • چگونه مخاطبان تبلیغ خود را انتخاب کنیم؟(نشریه بین المللی مهندسی تبلیغات، شماره 2،3)
  • مراحل تولید یك تیزر تلویزیونی(روزنامه سرمایه مورخ 1386/7/22)
  • هفت قانون طلایی مذاكرات فروش(فصلنامه توسعه مهندسی بازار، شماره 6)
  • هدفگذاری و تدوین استراتژی تبلیغات(ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره 9)
  • ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی(ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره 14)
  • بررسي صنعت مشاوره مديريت(ماهنامه تدبير، شماره 238)
  • و
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”سوابق آموزشی” tab_id=”1531995405989-3546ed04-584e”][vc_column_text]
  • مدیر علمی دوره كاربردی مدیریت بازرگانی در سازمان مدیریت صنعتی
  •  تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراكز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزشهای بازرگانی، دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، مركز رشد و كارآفرینی دانشگاه امیر كبیر، انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، موسسه آموزش عالی آزاد بهار، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، آكادمی توف ایران-آلمان، موسسه TMBA،  موسسه مشاوران، آموزشگاه بازارسازان، آکادمی برند ایران  و
    • دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار
    • دوره استراتژیهای بازاریابی
    • دوره مهندسی فروش و فروش حضوری
    • دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای
    • دوره اصول و مبانی تدوین طرح كسب و كار (Business Plan)
    • دوره ارتباطات یكپارچه بازاریابی (IMC)
    • دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)
    • دوره تكنیكهای فرصت یابی در بازار
    • دوره قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت
    • دوره مدیریت برند
    • دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری
    • دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی
    • دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
    • دوره اصول و فنون مذاکره
    • و …

 

  • برگزاری كارگاه‌های آموزشی متعدد در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات برای موسسات متعدد دولتی و خصوصی از جمله:
    • گروه سایپا (خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، مگاموتور، رایان سایپا، سایپا شیشه، سازه گستر، رادیاتور ایران،  فنرسازی زر و …)
    • شرکت ملی نفت
    • شرکت ملی گاز
    • راه آهن جمهوری اسلامی ایران
    • هولدینگ گسترش پایا صنعت سینا (جنرال استیل، ایران تایر، كاشی ایرانا، كاشی سینا، پمپ پارس، شوگا، ایران ابزار، پالایش قطران و …)
    • شركت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدكی ایران خودرو (ایساكو)
    • گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، حایر)
    • سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
    • شركت معدنی و صنعتی گل گهر
    • شركت سرمایه گذاری مسكن
    • شرکت پخش رازی
    • شركت پخش سها هلال
    • شركت پخش الیت دارو
    • شرکت نیکان پخش بهپرور
    • بانك سامان
    • بانك ملی ایران
    • بانك صادرات ایران
    • بانک صنعت و معدن
    • بانک پارسیان
    • بیمه معلم
    • بیمه شهر
    • پیك برتر
    • شرکت اورسیز تکنیکال سرویس کیش (نفت و گاز)
    • شرکت حفاری شمال
    • بستنی و لبنیات میهن
    • پگاه آذربایجان شرقی
    • شرکت آذرمیشو (خشکپاک)
    • صنایع غذایی پیمان
    • هولدینگ سازیبا (شوینده، مواد غذایی و …)
    • نمایندگی رسمی Asus
    • شركت خدمات انفورماتیك
    • شرکت داتیس آرین قشم (داتین)
    • شركت پیام پرداز (امنیت شبكه)
    • شركت خدمات موبایل رهنما (beep)
    • شركت سنجش افزار آسیا
    • شركت پرسو الكترونیك (تجهیزات مخابراتی)
    • شرکت پویا افزار پیشرو
    • شركت پژوهش و توسعه ناجی
    • شركت پلیمر  آریا ساسول
    • شركت فولمن (صنعت برق)
    • شركت پیشتاز طب (مواد آزمایشگاهی)
    • گروه نرم افزاری محک
    • شركت نوین چرم
    • پوشاك گراد
    • پوشاک دراتی
    • شركت كیاما لیبل
    • شركت آرین شیمی
    • شرکت فناوری آزمایشگاهی
    • شركت سامان تجهیز نور (مواد آزمایشگاهی)
    • شركت تجهيزات چشم پزشكي باهرمهد
    • شرکت دارویی سانوفی
    • شرکت حافظ پخش سامسونگ
    • شرکت زرین سلولز (مای بی بی، مای لیدی و ایزی لایف)
    • سیما چوب
    • گروه ایرانیان اطلس
    • شرکت ساختمانی مهستان
    • شرکت تامین سرمایه تمدن
    • گروه GISP
    • شرکت مهندسی نرم افزاری رایورز
    • گروه نرم افزاری شقایق
    • شرکت سیما فراز زیبایی (اویدرم)
    • گروه آیدی دکور
    • صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها
    • سرمایه گذاری لیزینگ ملی
    • شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی
    • موسسه زبان سفیر
    • و …
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”سوابق مشاوره ای” tab_id=”1531995501871-44cb4c38-75d6″][vc_column_text]

انجام و مشاركت در پروژه های متعدد پژوهشی و مشاوره ای در سازمان های مختلف دولتی و خصوصی از جمله:

  • وزارت راه و ترابری
  • سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
  • سازمان مدیریت صنعتی
  • سازمان تامین اجتماعی
  • سازمان كشتیرانی و حمل و نقل دریایی
  • سازمان آب و فاضلاب
  • صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز
  • شركت خدمات ریلی(RTI)
  • شركت بین المللی رولند برگر
  • پتروشیمی بوعلی
  • ماشین‌سازی اراك
  • ریخته گری تراكتورسازی تبریز
  • نیروگاه اتمی بوشهر
  • شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی
  • بانك صادرات ایران
  • بانك گردشگری
  • باشگاه گردشگری ایرانیان
  • توسعه پستهای فشار قوی پارسیان
  • صنایع فلزی مازند
  • گروه صنعتی آرتا (نمایندگی رسمی مازراتی در ایران)
  • شركت دژپاد (تجهزات و سیستم های قفسه بندی و انبارداری)
  • شركت پایساز (تجهیزات صنعتی)
  • شركت لایزر (فناوری اطلاعات)
  • شركت رزگاز كاشان (لوازم خانگی)
  • شركت گراد
  • شركت پارس تلفن كار (مخابرات)
  • شركت مهندسی صنعتی دمیرچی (تجهیزات و دستگاه های صنعتی)
  • تجارت بین الملل هم وطا
  • شركت زاگرس درخشان
  • شرکت آریا ایده (كاغذ دیواری و كف پوش)
  • شركت شیما فیلم
  • تجهیزات ورزشی اركیدمهر (نماینده رسمی برندهای FSA, TOPEAK, MAVIK, SARIS, Crank Brothers و …)
  • شركت مبین آزما طب (مواد آزمایشگاهی)
  • شركت گدار توسعه (طراحی معماری و معماری داخلی)
  • آژانس مسافرتی اسرا پرواز (ایوار)
  • آژانس مسافرتی سفرهای كهكشانی
  • شركت كیمیاگران لیا (برندهای ژاكول و لیكول)
  • شركت پارس آژیراك (نماینده رسمی برندهای فایك، یوروتك، گلوبال فایر، فایر پرو، تیرل و…)
  • كلینیك زیبایی شنهای نقره ای
  • شركت برین تجارت پادیاو (نماینده انحصاری Arteviva هلند)
  • گروه پاترون (تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد)
  • شركت ستاره طلایی دلیجان (فرش پاتریس)
  • شركت نیك پویان پرهان (تجهیزات و مواد مصرفی داندان پزشكی)
  • شركت كیمیا سوشا (تجهزات پزشكی)
  • شركت نیك پخش پرگاس
  • شركت پروشات خودروی شرق
  • شركت بازرگانی گرام
  • شركت ایران دوچرخ
  • مجتمع اقامتی تفریحی همای سعادت
  • شركت آسا گولد
  • موسسه صندوق و پژوهش پرشین داروی البرز
  • شرکت شیمی بافت
  • و …
[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tour][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]